Temes de Ple en assemblea oberta: per què no?

Assemblea Oberta CUP Tàrrega

Fa uns quants mesos que la CUP tenim representació als plens de Tàrrega i constatem que la norma general és que la major part dels punts que s’hi debaten i voten o bé no surten de les quatre parets de la sala de plens o bé no ho fan com creiem que caldria fer. En qualsevol cas, i malgrat els mitjans de difusió locals i les noves tecnologies, com a CUP creiem que no surten suficientment fora de l’ajuntament i que és un peix que es mossega la cua sobre el qual ja hem parlat –i en continuarem parlant, sobretot perquè un nou reglament de participació ciutadana s’està gestant entre aquelles quatre parets.

Diem tot això perquè explica d’alguna manera per quin motiu fem una assemblea oberta amb temes del Ple. Aquest divendres, 1 d’abril, a les 8 del vespre, al Centre d’Entitats, tindrà lloc un espai de trobada i de debat per a tots aquells que siguin votants o que simpatitzin amb la CUP. El proper Ple de Tàrrega serà el dijous 7 d’abril. A l’assemblea oberta volem parlar d’alguns temes que coneixem o sobre els quals estem treballant i volem saber les opinions i impressions d’altres persones, quantes més millor. La nostra intenció és poder-ne deliberar més i millor.

Els punts que volem tractar són els següents, però només són una proposta: el carril bici, l’habitatge a Tàrrega, la laïcitat en el nostre Ajuntament, els aparcaments reservats als membres de la corporació municipal de davant mateix de l’ajuntament i el nou Síndic Municipal de Greuges. Aquests són els cinc temes. Tot seguit, farem un torn obert de paraules perquè no quedi res al tinter. Us hi esperem!

CUP Tàrrega

1 d'abril, al Centre d'Entitats de Tàrrega a les 20 hores. Us hi esperem!